Вітаю Вас Гість!
Вівторок, 19.03.2024, 08:48
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Категорії розділу

Новини сайту [185]
Тут будуть розміщуватися короткі новини з життя нашого сайту
Програмне забезпечення [16]
Інформація про програмне забезпечення яке можна використати на уроках інформатики
Конспект [44]
Цікаві та необхідні матеріали для вчителів інформатики
План-конспект уроків [8]
Плани-конспектів уроків інформатики, та все що використовується під час уроку
Наболіло [1]
Проблеми, вирішення, спори та інше.... Одним словом НАБОЛІЛЕ!

Календар

«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Наша кнопка

Не забудьте розмістити нашу кнопку на Вашому сайті!
Сайт для підтримки вчителів інформатики


Друзі сайту

Сайт Старосалтівської гімназії Kачественный сервер шаринга, Большой выбор пакетов, Предложение для диллеров, Доступные цены http://shara.tv

Пошук

Користувальницький пошук

Наше опитування

Євроінтеграція?
Всього відповіли: 194

Архів записів

Банк ONLINE

Головна » Конспект
Шановні друзі! Більшістю голосів на питання "Який з розділів предмету інформатика для Вас, як вчителя, є найважчим?" ми отримали відповідь "Основи програмування (Pascal, Basic, VBA)" Виходячи з цього, ми будемо намагатися викласти якомога більше матеріалів пов'язаних з даною темою. Матеріали плануються як власні так і посилання на інші ресурси Інтернету. Сьогодні до Вашої уваги пропонується посилання на сайт з конспектами уроків з Turbo Pascal. А також, якщо Ви маєте цікаві матеріали з шкільного курсу викладання інформатики просимо розміщувати їх на нашому сайті. Ось посилання на сайт.
Категорія: Конспект | Переглядів: 5482 | Дата: 21.04.2009 | Рейтинг: 5.0/3 | Коментарів (2)

Нагадаємо Вам критерії оцінювання рівня навченості учнів з інформатики. Завантажити можна з каталогу файлів
Категорія: Конспект | Переглядів: 3077 | Дата: 03.04.2009 | Рейтинг: 1.0/1 | Коментарів (0)

Стандарт HTML 3.2 є специфікацією мови розмічання гипертексту, запропонованою організацією W3C і розробленою на початку 1996 року в кооперації з такими фірмами, як IBM, Microsoft, Netscape Communication Corporation, Novell, SoftQuad, Spyglass, і Sun Microsystems. W3C спільно із згаданими фірмами продовжує роботу над розширенням можливостей елементів мови HTML, таких як feagures, об'єкти мультимедіа, скріпти, типи стилів, розмітка (layout), форми, математичні символи, і над інтенаціоналізацією мови. W3C планує включити результати цієї роботи у наступні версії мови HTML.
Мова HTML 3.2 є реалізацією SGML - стандартної узагальненої мови розмітки (Standard Generalized Markup Language), що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 8879. Тому синтаксис документа HTML 3.2 визначається комбінацією декларацій SGML і визначень для типів документів (DTD).
Докумен ... Читати далі»
Категорія: Конспект | Переглядів: 2003 | Дата: 13.03.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарів (1)

Дидактичні матеріали з інформатики складаються з самостійних робіт з основних тем програмування. Вони призначені для вивчення інформатики в середніх школах і в інших середніх навчальних закладах.
У посібнику містяться самостійні роботи з основних тем програмування. Роботи призначені для використання на уроках інформатики в середніх навчальних закладах.
Самостійні роботи позначаються буквою Із з відповідним номером. Наприклад С-5 – це п'ята самостійна робота.
Роботи складені незалежно від мови програмування: BASIC, QBASIC, PASCAL, C і інші мови, використовувані в середніх навчальних закладах.
Кожна робота містить два основні завдання і третє додаткове (необов'язкове) завдання. Додаткові завдання є складнішими, ніж основні. Вони призначені для роботи з учнями, виявляють підвищену цікавість до предмету. Їх можна запропонувати таким учням після виконання ... Читати далі»
Категорія: Конспект | Переглядів: 5546 | Дата: 11.03.2009 | Рейтинг: 4.0/2 | Коментарів (2)

Навіть ще не маючи досвіду в створенні алгоритмів, ми інтуїтивно розуміємо, що вони розрізняються за своєю структурою. Так, є алгоритми, що виконуються за будь-яких обставин.
Але таке трапляється нечасто, тому що людина завжди коригує свої плани залежно від оточуючих умов, і тому виникає ситуація «якщо трапиться...», «якщо зустрінуся...», «якщо встигну...» тощо. А іноді ми змушені повторювати якийсь процес кілька разів, доки не отримаємо бажаного результату. Найчастіше ж ми і умови враховуємо, і повторюємо щось. Ось так і виникають різні типи алгоритмів.
Існує чотири базових структури алгоритмів: лінійні; розгалужені; циклічні; змішані.
Найпростіша в написанні та виконанні перша з цих структур—лінійна. До неї відносяться алгоритми, що складаються лише з простих команд. Які ж команди можна назвати простими?
Простими є ті команди, що вико ... Читати далі»
Категорія: Конспект | Переглядів: 8297 | Дата: 05.03.2009 | Рейтинг: 3.6/9 | Коментарів (1)

Кожна людина щодня зустрічається з безліччю задач від найпростіших і добре знайомих до дуже складних. Для багатьох задач існують визначені правила (інструкції, команди), що пояснюють виконавцю, як розв'язувати дану проблему. Ці правила людина може вивчити або сформулювати сама в процесі розв'язування задачі. Чим точніше описані правила, тим швидше людина опанує ними і буде ефективніше їх застосовувати.
У житті ми постійно складаємо опис деякої послідовності дій для досягнення бажаного результату, тому поняття алгоритму не є для нас чимось новим і незвичайним. Так, ранком мама перед твоїм виходом до школи дає вказівку: «Коли прийдеш зі школи, відразу пообідай і вимий посуд. Після цього підмети підлогу, сходи в магазин і можеш трохи погуляти. Гуляти дозволяю не більше години, а потім відразу за уроки».
Ця інструкція складається з послідовності окремих вказів ... Читати далі»
Категорія: Конспект | Переглядів: 4522 | Дата: 02.03.2009 | Рейтинг: 4.8/5 | Коментарів (3)

З давніх часів людина використовує моделювання для дослідження об'єктів та явищ в різних галузях діяльності. Результати цих досліджень допомагають визначити та покращити характеристики реальних об'єктів та процесів, краще зрозуміти сутність явищ та пристосуватися до них або керувати ними, конструювати нові та модернізувати старі об'єкти. Моделювання допомагає людині приймати обгрунтовані рішення та передбачати наслідки своєї діяльності. Комп'ютерне моделювання — це використання в цьому процесі комп'ютера як потужного сучасного засобу обробки інформації. Завдяки комп'ютеру суттєво розширюються галузі застосування моделювання, а також забезпечується всебічний аналіз отриманих результатів. Що ж таке модель? Моделлю можна назвати і матеріальні макети реально існуючих об'єктів, і нематеріальні об'єкти (наприклад такі, як теорія розвитку суспільства або всім відома фо ... Читати далі»
Категорія: Конспект | Переглядів: 7659 | Дата: 02.03.2009 | Рейтинг: 3.0/2 | Коментарів (0)

Нині важко уявити собі життя сучасної людини без комп'ютера. Люди використовують його для розв'язання найрізноманітніших задач: від виконання складних обчислень у наукових дослідженнях та економіці до виконання кропіткої домашньої роботи (наприклад: такі процеси як прання білизни, приготування їжі, миття посуду з використанням сучасної побутової техніки зараз комп'ютеризовані. Комп'ютеру можна доручити навіть функції домашнього секретаря). Комп'ютер—це помічник людини, без нього неможлива обробка величезного потоку інформації, який кожного дня все зростає: будь то оформлення складної документації, створення та обробка графічних зображень, розв'язування математичних задач, отримання даних з будь-якої теми, тощо. Це далеко не повний перелік всіх можливостей нашого помічника.
Для розв'язання цих задач комп'ютер озброєний найрізноманітнішим програмним забезпеченн ... Читати далі»
Категорія: Конспект | Переглядів: 9823 | Дата: 02.03.2009 | Рейтинг: 4.0/5 | Коментарів (10)

Практично всі послуги мережі Internet побудовані на принципі "клієнт-сервер".

Сервер (у мережі Internet) - це комп'ютер або програма, здатні надавати клієнтам (у міру надходження від них запиту) деякі мережні послуги.
Клієнт - прикладна програма, завантажена в комп'ютер користувача, яка забезпечує передачу запитів до сервера й одержання відповідей від нього.

Різні сервіси мають різні прикладні протоколи. У міру розвитку мережі з'являються нові протоколи (сервіси), змінюючи її вигляд і стрімко розширюючи коло користувачів. Таким чином, щоб скористатися якоюсь із служб мережі Internet, необхідно встановити на комп'ютері клієнтську програму, здатну працювати за протоколом цієї служби. Деякі клієнтські програми входять до складу ОС Windows 98, NT, а також до складу програм-броузерів, наприклад, Microsoft Internet Explorer та Netscape ... Читати далі»
Категорія: Конспект | Переглядів: 6892 | Дата: 27.02.2009 | Рейтинг: 2.0/4 | Коментарів (0)

Клавіатура – пристрій, призначений для уведення в комп'ютер інформації від користувача. Сучасна клавіатура складається зі 104 укріплених у єдиному корпусі клавіш.

Миша – маніпулятор для введення інформації в комп'ютер. Вона необхідна для роботи із графічними пакетами, кресленнями, при розробці схем і при роботі в нових операційних системах. Найпростіші й дешеві моделі - оптико-механічні. Найдорожчі й надійні моделі «мишок» - оптичні. А найновішими вважаються інфрачервоні бездротові миші.

Монітор (дисплей)  - пристрій, призначений для виведення на екран текстової й графічної інформації. Від якості монітора залежить збереження зору й загальна стомлюваність при роботі. Монітори мають стандартний розмір діагоналі в 14, 15, 17, 19, 20 й 21 дюймів. Однак у цей час монітори з 14 дюймовим екраном не випускають.  

Мо ... Читати далі»
Категорія: Конспект | Переглядів: 1973 | Дата: 03.02.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарів (0)

« 1 2 3 4 5 »