Вітаю Вас Гість!
Субота, 21.10.2017, 12:10
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Категорії розділу

Новини сайту [185]
Тут будуть розміщуватися короткі новини з життя нашого сайту
Програмне забезпечення [16]
Інформація про програмне забезпечення яке можна використати на уроках інформатики
Конспект [44]
Цікаві та необхідні матеріали для вчителів інформатики
План-конспект уроків [8]
Плани-конспектів уроків інформатики, та все що використовується під час уроку
Наболіло [1]
Проблеми, вирішення, спори та інше.... Одним словом НАБОЛІЛЕ!

Календар

«  Жовтень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Наша кнопка

Не забудьте розмістити нашу кнопку на Вашому сайті!
Сайт для підтримки вчителів інформатики


Друзі сайту

Сайт Старосалтівської гімназії Kачественный сервер шаринга, Большой выбор пакетов, Предложение для диллеров, Доступные цены http://shara.tv

Пошук

Користувальницький пошук

Наше опитування

Євроінтеграція?
Всього відповіли: 164

Архів записів

Банк ONLINE

Головна » 2008 » Жовтень » 9 » «Правильна» організація роботи комп’ютерного класу в школі. Частина 1.
11:55
«Правильна» організація роботи комп’ютерного класу в школі. Частина 1.

Комп'ютер

Вчитель інформатики- це одночасно і інженер, і лаборант, і секретар. Тому на його плечі лягає непомірна ноша, під час непотрібної і навіть зайвої, шкільної рутини. А якщо в школі є комп’ютерний клас- то це з одного боку шкільна гордість, а з іншого зайвий клопіт та головна біль. Завдяки старанням нашої держави такої болі все становиться більше та більше. бо фінансування підтримки цих класів в належному рівні не закладається в бюджет, а падає на бідного вчителя інформатики.

В цій статті я спробую пояснити як краще організувати роботу комп’ютерного  класу, щоб КПД його було найбільшим, а час на його адміністрування (підтримку, налагодження програм, тощо.) було найменшим. Мої думки можуть не співпадати з Вашими і тому якщо будуть претензії чи побажання  прошу висловитися на сторінках нашого сайту. Отже, починаємо.

 

«Ура, нам привезли комп’ютерний клас!»

"Тепер я розвернуся…". Такий вислів хоч раз казав кожен вчитель інформатики. Але стоп, що з цим класом робити? Як правильно з’єднати  комп’ютери, яке програмне забезпечення встановлено, а яке потрібно встановити, як налаштувати принтер, сканер, та як підключити Інтернет не тільки з МОГО комп’ютера. Та ще з десяток питань які потребують відповіді. З чого ж почати

Для роботи комп’ютерного  класу необхідно мати

 

1        Інструктивно-матеріальна складова

а)       Ліцензійне програмне забезпечення! Відсутність якого може погано вплинути на ваше духовне та матеріальне самопочуття.

б)      Санітарний паспорт та дозвіл на проведення занять в Вашому комп’ютерному класі.

в)      Журнал з техніки безпеки.

г)       Вогнегасники, щоб у пожежних було задоволене обличчя коли ввійдуть до Вашого класу.

д)      Графік проведення занять в комп’ютерному класі, щоб всі знали коли у вас є вільний час і можна прийти зі своїми «маленькими справами»

е)      Інші дуже важливі матеріали. Їх кількість та наповненість залежить від керівництва Вашого навчального закладу, та інших ДВІ («дуже важливих інструкцій»)

2        Навчальна складова

а)      Ліцензійне програмне забезпечення навчального плану, так зване ППЗ (прикладне програмне забезпечення), з різних курсів та предметів.

б)      Безкоштовне програмне забезпечення (яке входить в програму вивчення комп’ютера)- клавіатурний тренажер, тренажер роботи з мишкою та інше.

3        Крім вищезгаданого бажано мати

а)      програмне забезпечення яке не потребує ліцензії, але має не менш (а інколи і більшу!) важливу функцію для повноцінної роботи комп’ютерного класу. Про це далі.

4        І НАРЕШТІ ГОЛОВНЕ- БАЖАННЯ ПРАЦЮВАТИ!

 

Інструктивно-матеріальна частина

Отже до інструктивно-матеріальної частини відноситься ліцензійне програмне забезпечення, операційна система (Microsoft Windows) та офісні програми (Microsoft Office). Якщо Ваш комп’ютерний клас Ви отримали офіційно від Держави, то там ці програмні продукти вже встановлено і ліцензія на використання їх є в комплекті з класом, але якщо ж клас куплено за гроші спонсорів то в них, як правило програмного забезпечення намає взагалі ніякого. Ось тут і починається цікава ситуація. По перше комп’ютери як матеріальна частина є, а працювати на них ви не маєте права, бо немає ЛІЦЕНЗІЙНОГО програмного забезпечення. Який же вихід з даної ситуації. Як альтернатива – це встановлення Linux та Open Office на них ліцензія не потрібна. Інший варіант – купівля ліцензійного програмного забезпечення.

Санітарний паспорт класу – видає СЕС після перевірки класу та вимірювання всіх параметрів.

Санітарний паспорт кабінету інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій

1.    Паспортна частина

Школа №___________________________________________________

Адреса: ____________________________________________________

вул.______________________________ будинок ________ _________________________район ____________________________

Побудована: по типовому проекту – І. в пристосованій будові – 2

Розташована: в середині кварталу – І, біля дороги – 2 _____________

Рік побудови __________________________

Кількість поверхів__________________________________________

2.    Санітарно – гігієнічні умови приміщення

Кабінет комп’ютерної техніки: глибина (ширина) ______________ м. довжина __________

Висота _______ м, площа ________ кв. м, кубатура ______________

Поверх ______________м, орієнтація вікон: північ – І, південь – 2, схід – 3, захід – 4, південно-західна – 5,.північно – західна – 6, південно-східна – 7, північно-східна – 8.

Фарбування стін_____________________________________________

Фарбування дошки __________________________________________

Матеріали для оздоблення стін: _______________________________

Підлога покрита: фарбою – І _________________________________

Наявність штор на вікнах: так – І, ні –2 ________________________

Жалюзі: так –І, ні – 2 ________________________________________

Вентиляція: природна –І, штучна – 2, змішана – 3

Примусова: так – І, ні -2 _____________________________________

Тип примусової вентиляції: __________________________________

Надходження через: кватирки – І, фрамуги – 2, канали – 3 _________

Швидкість повітря у витяжному каналі (показники анемометра)

Температура повітря:

точка №1 (висота 0,2 м_______) внутр. кут. (висота 1,5 м_________)

точка №2 (висота 0,2 м ______) середина (висота 1,5 м___________)

точка №3 (висота 0,2 м ______) зовн.кут. (висота 1,5 м ___________)

Показання вологого термометра:

точка №1 (висота 0,2 м_______) внутр. кут. (висота 1,5 м_________)

точка №2 (висота 0,2 м ______) середина (висота 1,5 м___________)

точка №3 (висота 0,2 м ______) зовн.кут. (висота 1,5 м ___________)

Відносна вологість повітря:

точка №1 (Н-0,2 м _______Н-1,5м_________________)вн.кут.

точка №2 (Н-0,2 м_______Н-1,5 м______) середина

точка №3 (Н -0,2м_______Н-1.5м.______) зовн.кут

Освітлення: природне – І, штучне-2 змішане –3 ___________________

Загальна площа світлових поверхонь ________________________кв.м.

КПО%______________________________________________________

Світловий коефіцієнт_________________________________________

Штучне освітлення___________________________________________

Типи світильників ___________________________________________

Лампи люмінесцентні –І, лампи розжарювання – 2 ________________

Загальне освітлення: рівномірн.- І, локал. – 2 комб. – 3 _____________

Питома потужність світильників _______________________ ВТ/м.кв.

Розміщення світильників відносно екрана________________________

____________________________________________________________

Висота підвісу світильників____________________________________

Освітлення на робочих місцях:

№1________________№2__________________№3_________________

№4________________№5__________________№6_________________

№7________________№8__________________№9_________________

№10_______________№11_________________№12________________

Освітлення на вулиці _________________________LX

Освітлення штучне на робочих місцях:

під час роботи –І, коли відсутні учні – 2:

№1________________№2__________________№3_________________

№4________________№5__________________№6_________________

№7________________№8__________________№9_________________

№10_______________№11_________________№12________________

Рівень шуму в ДБ________________________________________

3.    Організація робочих місць

Кількість комп’ютерів _______________________________шт.

Тип комп’ютерів _____________________________________________

Тип відеомоніторів __________________________________________

Кількість робочих місць_______________________________________

Розміщення ПК: периметральне чи інший варіант

Працюють: індивідуально – І, вдвох – 2, більше – 3________________

Стіл: висота __________ м, ширина ________ м, довжина ________ м.

Стільці: висота _______________ м, ширина сидіння ____________м.

Висота спинки від підлоги ______м, кут нахилу спинки___________

Можливість регулювання висоти сидіння: так – І, ні – 2 ___________

Можливість регулювання відстані сидіння від столу: так –І , ні – 2____

Відстань від очей до екрана _______см. Кут зору _____________ град.

Клавіатура розміщена окремо – так-1, ні – 2 _____________________

4.     Режим роботи кабінету

Які класи навчаються_________________________________________

Кількість учнів, які одночасно навчаються в кабінеті______________

В тому числі теоретичною частиною ___________________________

Скільки часу учні навчаються за відеомонітором:

Протягом року ___________________________хв.

Протягом дня ____________________________хв.

Протягом тижня __________________________хв.

Скільки часу учні проводять в кабінеті комп’ютерної техніки:

Протягом дня ______________________________хв.

Протягом тижня ____________________________хв.

Наявність факультативів в кабінеті комп’ютерної техніки. Які класи:

Початкові – 1, середні – 2, старші – 3

Протягом якого часу в годинах ________________________________

Обстеження проведене:

Дата і час обстеження _________________

Підпис, посада _______________________

 

Далі буде..

Категорія: Новини сайту | Переглядів: 4890 | Додав: Администратор | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]