Вітаю Вас Гість!
Вівторок, 25.07.2017, 14:30
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Категорії розділу

Новини сайту [185]
Тут будуть розміщуватися короткі новини з життя нашого сайту
Програмне забезпечення [16]
Інформація про програмне забезпечення яке можна використати на уроках інформатики
Конспект [44]
Цікаві та необхідні матеріали для вчителів інформатики
План-конспект уроків [8]
Плани-конспектів уроків інформатики, та все що використовується під час уроку
Наболіло [1]
Проблеми, вирішення, спори та інше.... Одним словом НАБОЛІЛЕ!

Календар

«  Листопад 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Наша кнопка

Не забудьте розмістити нашу кнопку на Вашому сайті!
Сайт для підтримки вчителів інформатики


Друзі сайту

Сайт Старосалтівської гімназії Kачественный сервер шаринга, Большой выбор пакетов, Предложение для диллеров, Доступные цены http://shara.tv

Пошук

Користувальницький пошук

Наше опитування

Євроінтеграція?
Всього відповіли: 152

Архів записів

Банк ONLINE

Головна » 2008 » Листопад » 5 » «Правильна» організація роботи комп’ютерного класу в школі.(частина 3)
13:06
«Правильна» організація роботи комп’ютерного класу в школі.(частина 3)
Локальна мережа

локальне мережаОпераційну систему встановлено! Перейдемо до її налаштування. Зробимо зупинку на локальній мережі. З видами та типи мереж Ви знайомі, а от як правильно створити локальну мережу в класі потрібно сказати окремо.

            По перше, кожному комп’ютеру потрібно присвоїти ім’я  та робочу групу. При чому, ім'я повинно бути унікальне (наприклад User1, User2, User3 – комп’ютери учнів класу, та Server– комп’ютер вчителя), а робоча група спільна (наприклад Klas). Всі ці маніпуляції виконуються в вкладці «Властивості комп’ютера». Після перезавантаження зміни вступлять в силу.

            Крок номер 2- встановлення IPадрес. Важливим є встановлення постійних IPадрес. Для встановлення IPадреси потрібно відкрити властивості протоку TCP/IPу вкладці мережного підлючення. IPадреси повинні мати вигляд 192.168.0.ХХ де ХХ-порядковий номер комп’ютера в класі. Причому комп’ютер вчителя- останній в класі!

Крок номер 3 – встановлення доступів до папок («розшарення ресурсів»). Вже кілька років працюючи з комп’ютерним класом використовую «спільні документи». Під цією назвою мається на увазі що кожен комп’ютер використовує спільну папку «Мої документи», які зберігаю на комп’ютері вчителя. Таким чином я маю доступ до документів учнів зі свого робочого комп’ютера, а учні мають доступ до своїх документів з будь якого комп’ютера класу. Для зручності в папці «Мої документи» створюю папки класів, та в кожному класі учні створюють свою власну папку в якій зберігають свої документи.


Далі буде...  

Категорія: Конспект | Переглядів: 1879 | Додав: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]