Вітаю Вас Гість!
Понеділок, 18.12.2017, 14:41
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Категорії розділу

Новини сайту [185]
Тут будуть розміщуватися короткі новини з життя нашого сайту
Програмне забезпечення [16]
Інформація про програмне забезпечення яке можна використати на уроках інформатики
Конспект [44]
Цікаві та необхідні матеріали для вчителів інформатики
План-конспект уроків [8]
Плани-конспектів уроків інформатики, та все що використовується під час уроку
Наболіло [1]
Проблеми, вирішення, спори та інше.... Одним словом НАБОЛІЛЕ!

Календар

«  Січень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Наша кнопка

Не забудьте розмістити нашу кнопку на Вашому сайті!
Сайт для підтримки вчителів інформатики


Друзі сайту

Сайт Старосалтівської гімназії Kачественный сервер шаринга, Большой выбор пакетов, Предложение для диллеров, Доступные цены http://shara.tv

Пошук

Користувальницький пошук

Наше опитування

Євроінтеграція?
Всього відповіли: 168

Архів записів

Банк ONLINE

Головна » 2009 » Січень » 28 » Історія створення електронної пошти
09:15
Історія створення електронної пошти
Історія електронної пошти починається від часу створення І-т. Проект ARPA був створений для обміну інформацією на випадок військового нападу чи конфлікту з Радянським Союзом. Війна не відбулася, а між вузлами сітки, яка дуже швидко розросталася передавали військову інформацію. Проте дуже швидко основна маса інформації стала суто цивільною, оскільки службовці обмінювалися повідомленнями пр проведені вихідні, погоду, здоров'я і т.д. З появою технології WWW (гіпертекстових документів) електронна пошта стала найшвидшим, найдешевшим і найнадійнішим засобом зв'язку. Користувач комп'ютера під'єднаного до ІТ створює на спеціальному поштовому сервері свою поштову скриньку. Під'єднуючись до цього вузла він має можливість або переглядати надіслану йому кореспонденцію, або відправити свої повідомлення. Яке правило різні сайти дають різні можливості: з одних можна відправляти великі листи, з інших велику кількість прикріплених до тексту листа додаткових документів, вони можуть відрізнятися розмірами виділеного місця для створення поштової скриньки тощо. Електронна пошта схожа на звичайну пошту, маючи ті ж самі переваги і недоліки. Звичайний лист складається із конверта, на якому зазначена адреса отримувача і стоять штампи поштових відділень шляху слідування, та вмісту — власне листа. Електронний лист складається із заголовків, які містять службову інформацію (про автора листа, отримувача, шляху проходження листа), які служать, умовно кажучи, конвертом, та власне вміст самого листа. По аналогії зі звичайним листом, відповідним методом можна внести в електронний лист інформацію якого-небудь іншого роду, наприклад, фотографію тощо Як і звичайному листі можна поставити свій підпис. Звичайний лист може не дійти до адресата або дійти з запізненням, — аналогічно і електронний лист. Звичайний лист доволі дешевий, а електронна пошта — найдешевший вид зв'язку. Отже, електронна пошта повторює переваги (простоту, дешевизну, можливість пересилання нетекстової інформації, можливість підписати і зашифрувати лист) та недоліки (негарантований час пересилки, можливість доступу для третіх осіб під час пересилки, неінтерактивність) звичайної пошти. Проте у них є і суттєві відмінності. Вартість пересилки звичайної пошти у значній мірі залежить від того, куди вона повинна бути доставлена, її розміру та типу. У електронної пошти такої залежності або немає, або вона досить невідчутна. Електронний лист можна шифрувати та підписувати більш надійніше та зручніше, ніж лист на папері — для останнього, власне, взагалі не існує загальноприйнятих засобів шифровки. Швидкість доставки електронних листів набагато вища, чим паперових, та мінімальний час проходження незрівнянно менший. Електронна пошта — універсальний сервіс: безліч мереж у всьому світі, побудованих на зовсім різних принципах та протоколах, можуть обмінюватися електронними листами з Internet, отримуючи тим самим доступ до інших його ресурсів. Практично всі сервіси Internet, які використовуються як сервіси прямого доступу (on-line), мають інтерфейс до електронної пошти. Так що користувач, не маючи доступу до інформації, що зберігається в Internet в режимі on-line, може отримувати більшу її частину за допомогою дешевої електронної пошти
Категорія: Конспект | Переглядів: 7067 | Додав: Администратор | Рейтинг: 3.4/8
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]