Вітаю Вас Гість!
П'ятниця, 29.03.2024, 07:54
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Категорії розділу

Новини сайту [185]
Тут будуть розміщуватися короткі новини з життя нашого сайту
Програмне забезпечення [16]
Інформація про програмне забезпечення яке можна використати на уроках інформатики
Конспект [44]
Цікаві та необхідні матеріали для вчителів інформатики
План-конспект уроків [8]
Плани-конспектів уроків інформатики, та все що використовується під час уроку
Наболіло [1]
Проблеми, вирішення, спори та інше.... Одним словом НАБОЛІЛЕ!

Календар

«  Березень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Наша кнопка

Не забудьте розмістити нашу кнопку на Вашому сайті!
Сайт для підтримки вчителів інформатики


Друзі сайту

Сайт Старосалтівської гімназії Kачественный сервер шаринга, Большой выбор пакетов, Предложение для диллеров, Доступные цены http://shara.tv

Пошук

Користувальницький пошук

Наше опитування

Євроінтеграція?
Всього відповіли: 194

Архів записів

Банк ONLINE

Головна » 2009 » Березень » 11 » Дидактичні матеріали з інформатики
12:23
Дидактичні матеріали з інформатики
Дидактичні матеріали з інформатики складаються з самостійних робіт з основних тем програмування. Вони призначені для вивчення інформатики в середніх школах і в інших середніх навчальних закладах.
У посібнику містяться самостійні роботи з основних тем програмування. Роботи призначені для використання на уроках інформатики в середніх навчальних закладах.
Самостійні роботи позначаються буквою Із з відповідним номером. Наприклад С-5 – це п'ята самостійна робота.
Роботи складені незалежно від мови програмування: BASIC, QBASIC, PASCAL, C і інші мови, використовувані в середніх навчальних закладах.
Кожна робота містить два основні завдання і третє додаткове (необов'язкове) завдання. Додаткові завдання є складнішими, ніж основні. Вони призначені для роботи з учнями, виявляють підвищену цікавість до предмету. Їх можна запропонувати таким учням після виконання ними основної роботи нарівні зі всіма учнями класу в час, що залишився.
Самостійні роботи дані в чотирьох варіантах. Варіанти перший і другий простіші, а третій і четвертий складніші. Це дає можливість вчителю здійснювати диференційований підхід в навчанні.
Роботи припускають виконання завдання на комп'ютері, тому, залежно від ступеня підготовки учнів і цілей викладача, можна запропонувати виконати тільки перше завдання на одному уроці, а друге – на другом. Деякі завдання окрім програми вимагають складання блок-схеми алгоритму, тому бажано, щоб спочатку учень склав блок-схему алгоритму і програму на листі паперу, а потім вирішив завдання на комп'ютері.

Посібник з дидактичними матеріалами можна завантажити з каталогу файлів.
 за матеріалами сайту http://www.itcomp.edu-ua.net/profile/443

Категорія: Конспект | Переглядів: 5548 | Додав: Администратор | Рейтинг: 4.0/2
Всього коментарів: 2
02.09.2011
2. Закордонець Наталія Іванівна [Материал]
Поділіться дидактичними матеріалами

25.04.2009
1. Ludmila (MILENA) [Материал]
Дякую за дидактичні матеріали.
Ответ: Нема за що! wink wink wink

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]