Програмне забезпечення
[3]
Безкоштовне програмне забезпечення
|
Планування та конспекти
[12]
Планування та конспекти
|
Нормативні документи
[7]
Нормативні документи
|
Головна » Файли » Планування та конспекти |
У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Практикум можна використовувати на уроках інформатики під час вивчення графічного редактора Paint. Мета - опанувати методами створення і редагування зображень в графічному редакторі. Уроки побудовані за візуально-модульним принципом. Кожен лист – це окремий урок, розбитий на дві частини, – теоретичну і практичну. При виконанні практичних робіт використовується модельний метод навчання. У текст допомоги включені зразки робіт. Застосовуючи свої творчі здібності, що вчаться намагаються отримати такий же результат. Практикум можна роздрукувати, скріпляти або зшити за допомогою файлів і видавати як наочний матеріал на кожен урок. |
Цикл уроків з теми „СКБД Microsoft Access” з використанням інтерактивних методів навчання та міжпредметними зв'язками з предметом хімія
Планування та конспекти |
Переглядів: 8399 |
Завантажень: 1000 |
|
Дата: 29.09.2009
| Коментарі (21)
|
Програми з інформатики для 8 класу |
Дана книга може стати незамінним помічником у підготовці до уроків програмування. В першій частині цієї книги викладаються основи алгоритмізації та процедурного програмування мовою Паскаль. Велику увагу приділено формуванню структурного стилю програмування. Другу частину присвячено основам методології об’єктно-орієнтованого програмування, об'єктно-орієнтованим засобам мови Object Pascal і техніці їх використання. Стисло розглянуто основи методології об’єктно-орієнтованого проектування. Книга містить велику кількість учбових прикладів і вправ. В заключній главі другої її частини пропонується орієнтовна програма лабораторного практикуму з об’єктно-орієнтованого програмування. Книгу призначено учням старших класів загальноосвітніх шкіл та професійно-технічних навчальних закладів, які вивчають основи програмування, студентам технічних та педагогічних вищих навчальних закладів, які вивчають основи програмування, іншим категоріям читачів. |
Тема: Електронна пошта в глобальній мережі. Принципи функціонування. Поштові стандарти. Електронна адреса. Основні можливості поштових програм для роботи з електронними повідомленнями: створення електронного повідомлення, відправлення повідомлення, відправлення копій, приєднання файлів до повідомлень, одержання повідомлення. Адресна книга. Мета: Дати учням уявлення і навчити практичним навичкам про: • складання, редагування і відправку через комп'ютерну мережу електронних повідомлень; • відповідь на електронні повідомлення; • одержування пошти, користування адресною книгою, приєднування до електронних повідомлень файлів різних типів. Хід уроку: |
Стандарт HTML 3.2 є специфікацією мови розмічання
гипертексту, запропонованою організацією W3C і розробленою на початку
1996 року в кооперації з такими фірмами, як IBM, Microsoft, Netscape
Communication Corporation, Novell, SoftQuad, Spyglass, і Sun
Microsystems. W3C спільно із згаданими фірмами продовжує роботу над
розширенням можливостей елементів мови HTML, таких як feagures, об'єкти
мультимедіа, скріпти, типи стилів, розмітка (layout), форми,
математичні символи, і над інтенаціоналізацією мови. W3C планує
включити результати цієї роботи у наступні версії мови HTML. Мова HTML 3.2 є реалізацією SGML - стандартної узагальненої мови розмітки (Standard Generalized Markup Language), що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 8879. Тому синтаксис документа HTML 3.2 визначається комбінацією декларацій SGML і визначень для типів документів (DTD). Документ HTML можна розглядати як сукупність команд і даних (як безпосередньо розміщених у документі, так і пов’язаних з ним посиланнями), які при інтерпретації програмою-броузером відтворюють вигляд сторінок документу. Отже, у відповідності до прийнятих у інформатиці визначень, HTML-документ можна вважати програмою, описаною мовою високого рівня. Вказівки, до складу яких входять дескриптори і атрибути, називаються тегами. Дескрипторами називатимемо частини тегів, які вказують на спосіб відтворення образу. Дескриптори вказують на способи відтворення інформації програмам-броузерам, які утворюють середовище-інтерпретатор. Атрибути деталізують описання способів відтворення, тобто їх значення є операндами. Оскільки стандартом SGML допускаються атрибути, які не потребують операндів, тобто визначають і спосіб виведення, так і його параметри і є за прийнятим визначенням одномістною командою, то іноді дескриптор, атрибут і його значення описується одним кодом (наприклад, тег <P> - абзац). При повному встановленні пакету Microsoft Office його додатки можуть пропонувати користувачеві збереження документа у вигляді HTML. Слід зазначити, що документ HTML можна створити і під ДОС, використовуючи будь-який текстовий редактор. |
Мета уроку: дати поняття величини та типів даних, визначити стандартні типи даних, їх опис та набір функцій і операцій . Теоретичний матеріал У своїй роботі програміст завжди стикається з таким поняттям, як вели¬чина. Що ж таке величина? З точки зору програмування величини — це дані, що обробляються програмами. Мова Паскаль інтерпретує дані, як константи або змінні. Як перші, так і другі визначаються ідентифікаторами (іменами), за допомогою яких можна звертатися для одержання відповідних значень. Константами називаються елементи даних, яким присвоюються зна¬чення в описовій частині програми, й у процесі виконання програми їх змінювати заборонено. Для визначення констант служить зарезервоване слово const. Формат опису: Const < ідентифікатор > = < значення константи >; Приклад: Const Max=1000; Vxod='сегмент 5'; |
Тема уроку: Системи опрацювання текстів, їх класифікація та основні функції. Завантаження текстового редактора. Інтерфейс текстового редактора. Інформаційний рядок. Режими екрану, використання вікон. Одержання довідок. Переміщення по тексті. Завантаження тексту з зовнішніх носіїв до ОЗП. Мета уроку: Сформувати знання учнів про Системи опрацювання текстів, їх класифікація та основні функції. Навчити завантажувати текстовий редактор. Розглянути Інтерфейс ТР. Розвивати навики роботи з текстовим редактором. Виховувати свідоме ставлення до інформатики. Тип уроку: Лекційний (з використання комп’ютера). Хід уроку: 1. Організаційна частина. 2. Пояснення нового матеріалу. До недавніх пір обробкою текстів займалися в основному професіонали: друкарки, видавці, працівники друкарень. Тепер, завдяки поширенню персональних комп’ютерів підготовка тексту стала доступною практично кожній людині, що має навики користувача ПК. Для роботи з текстовою інформацією розроблене відповідне програмне забезпечення: текстові редактори, текстові процесори, видавничі системи. Спробуємо розібратися в цих поняттях більш детально: Текстовий редактор – це програма або модуль, вбудований до іншої програми, що служить для введення, редагування та зберігання текстової інформації. Ви вже знаєте, що до складу ОС Windows входять ряд прикладних программ, одну з яких ми розглядали в попередній темі (графічний редактор Paint). Сьогодні ж ми познайомимося з програмами, що призначені для обробки текстової інформації. Текстовий редактор Блокнот. Найпростіший текстовий редактор, що надає можливість користувачу працювати лише з неформатованою текстовою інформацією. Неформатована інформація – це текстова інформація, частини якої не можна форматувати, тобто не можна зробити певний фрагмент тексту іншого кольору чи жирнішим і т д. Запуск текстового редактора Блокнот: Пуск→Программы→Стандартные→Блокнот |
Дидактичні матеріали з інформатики складаються з самостійних робіт з
основних тем програмування. Вони призначені для вивчення інформатики в
середніх школах і в інших середніх навчальних закладах. У посібнику містяться самостійні роботи з основних тем програмування. Роботи призначені для використання на уроках інформатики в середніх навчальних закладах. Самостійні роботи позначаються буквою Із з відповідним номером. Наприклад С-5 – це п'ята самостійна робота. Роботи складені незалежно від мови програмування: BASIC, QBASIC, PASCAL, C і інші мови, використовувані в середніх навчальних закладах. Кожна робота містить два основні завдання і третє додаткове (необов'язкове) завдання. Додаткові завдання є складнішими, ніж основні. Вони призначені для роботи з учнями, виявляють підвищену цікавість до предмету. Їх можна запропонувати таким учням після виконання ними основної роботи нарівні зі всіма учнями класу в час, що залишився. Самостійні роботи дані в чотирьох варіантах. Варіанти перший і другий простіші, а третій і четвертий складніші. Це дає можливість вчителю здійснювати диференційований підхід в навчанні. Роботи припускають виконання завдання на комп'ютері, тому, залежно від ступеня підготовки учнів і цілей викладача, можна запропонувати виконати тільки перше завдання на одному уроці, а друге – на другом. Деякі завдання окрім програми вимагають складання блок-схеми алгоритму, тому бажано, щоб спочатку учень склав блок-схему алгоритму і програму на листі паперу, а потім вирішив завдання на комп'ютері. |
Тема: «Комп’ютерні віруси». Мета уроку: • Ознайомити учнів з поняттям комп’ютерного віруса. Дати означення «вірус». Визначити основні способи зараження комп’ютера вірусом та способом захисту від комп’ютерних вірусів. Познайомити учнів з антивірусними програмами. • Розвивати уміння працювати з комп’ютерною технікою, вести конспект. • Виховувати інформаційну культуру, уважність, дисциплінованість. Привчати до обережності при роботі з комп’ютером. Обладнання : дошка, комп'ютер, антивірусна програма (Антивірус Касперського), якщо можливо дискета з вірусом!. План уроку: 1. Організаційний момент. 2. Актуалізація знань. |