Вітаю Вас Гість!
Субота, 20.04.2024, 10:10
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Категорії розділу

Програмне забезпечення [3]
Безкоштовне програмне забезпечення
Планування та конспекти [12]
Планування та конспекти
Нормативні документи [7]
Нормативні документи

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Наша кнопка

Не забудьте розмістити нашу кнопку на Вашому сайті!
Сайт для підтримки вчителів інформатики


Друзі сайту

Сайт Старосалтівської гімназії Kачественный сервер шаринга, Большой выбор пакетов, Предложение для диллеров, Доступные цены http://shara.tv

Пошук

Користувальницький пошук

Наше опитування

Євроінтеграція?
Всього відповіли: 194

Банк ONLINE

Каталог файлов

Головна » Файли » Планування та конспекти

У категорії матеріалів: 12
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Практикум можна використовувати на уроках інформатики під час вивчення графічного редактора Paint. Мета - опанувати методами створення і редагування зображень в графічному редакторі. Уроки побудовані за візуально-модульним принципом. Кожен лист – це окремий урок, розбитий на дві частини, – теоретичну і практичну. При виконанні практичних робіт використовується модельний метод навчання. У текст допомоги включені зразки робіт. Застосовуючи свої творчі здібності, що вчаться намагаються отримати такий же результат. Практикум можна роздрукувати, скріпляти або зшити за допомогою файлів і видавати як наочний матеріал на кожен урок.
Планування та конспекти | Переглядів: 4212 | Завантажень: 907 | Додав: Администратор | Дата: 05.10.2009 | Коментарі (14)

Цикл уроків з теми „СКБД Microsoft Access” з використанням інтерактивних методів навчання та міжпредметними зв'язками з предметом хімія
Планування та конспекти | Переглядів: 8399 | Завантажень: 1000 | Додав: lena | Дата: 29.09.2009 | Коментарі (21)

Програми з інформатики для 8 класу
Планування та конспекти | Переглядів: 5800 | Завантажень: 300 | Додав: Администратор | Дата: 24.04.2009 | Коментарі (9)

Дана книга може стати незамінним помічником у підготовці до уроків програмування.
В першій частині цієї книги викладаються основи алгоритмізації та процедурного програмування мовою Паскаль. Велику увагу приділено формуванню структурного стилю програмування.
Другу частину присвячено основам методології об’єктно-орієнтованого програмування, об'єктно-орієнтованим засобам мови Object Pascal і техніці їх використання. Стисло розглянуто основи методології об’єктно-орієнтованого проектування.
Книга містить велику кількість учбових прикладів і вправ. В заключній главі другої її частини пропонується орієнтовна програма лабораторного практикуму з об’єктно-орієнтованого програмування.
Книгу призначено учням старших класів загальноосвітніх шкіл та професійно-технічних навчальних закладів, які вивчають основи програмування, студентам технічних та педагогічних вищих навчальних закладів, які вивчають основи програмування, іншим категоріям читачів. 

Планування та конспекти | Переглядів: 3808 | Завантажень: 606 | Додав: Администратор | Дата: 27.03.2009 | Коментарі (11)

Тема:
Електронна пошта в глобальній мережі. Принципи функціонування. Поштові стандарти. Електронна адреса. Основні можливості поштових програм для роботи з електронними повідомленнями: створення електронного повідомлення, відправлення повідомлення, відправлення копій, приєднання файлів до повідомлень, одержання повідомлення. Адресна книга.
Мета:
Дати учням уявлення і навчити практичним навичкам про:
•     складання, редагування і відправку через комп'ютерну мережу електронних повідомлень;
•      відповідь на електронні повідомлення;
•     одержування пошти, користування адресною книгою, приєднування до електронних повідомлень файлів різних типів.
Хід уроку:
Планування та конспекти | Переглядів: 5567 | Завантажень: 738 | Додав: Администратор | Дата: 19.03.2009 | Коментарі (15)

Стандарт HTML 3.2 є специфікацією мови розмічання гипертексту, запропонованою організацією W3C і розробленою на початку 1996 року в кооперації з такими фірмами, як IBM, Microsoft, Netscape Communication Corporation, Novell, SoftQuad, Spyglass, і Sun Microsystems. W3C спільно із згаданими фірмами продовжує роботу над розширенням можливостей елементів мови HTML, таких як feagures, об'єкти мультимедіа, скріпти, типи стилів, розмітка (layout), форми, математичні символи, і над інтенаціоналізацією мови. W3C планує включити результати цієї роботи у наступні версії мови HTML.
Мова HTML 3.2 є реалізацією SGML - стандартної узагальненої мови розмітки (Standard Generalized Markup Language), що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 8879. Тому синтаксис документа HTML 3.2 визначається комбінацією декларацій SGML і визначень для типів документів (DTD).
Документ HTML можна розглядати як сукупність команд і даних (як безпосередньо розміщених у документі, так і пов’язаних з ним посиланнями), які при інтерпретації програмою-броузером відтворюють вигляд сторінок документу. Отже, у відповідності до прийнятих у інформатиці визначень, HTML-документ можна вважати програмою, описаною мовою високого рівня. Вказівки, до складу яких входять дескриптори і  атрибути, називаються тегами. Дескрипторами називатимемо частини тегів, які вказують на спосіб відтворення образу. Дескриптори вказують на способи відтворення інформації програмам-броузерам, які утворюють середовище-інтерпретатор. Атрибути деталізують описання способів відтворення, тобто їх значення є операндами. Оскільки стандартом SGML допускаються атрибути, які не потребують операндів, тобто визначають і спосіб виведення, так і його параметри і є за прийнятим визначенням одномістною командою, то іноді дескриптор, атрибут і його значення описується одним кодом (наприклад, тег <P> - абзац).
При повному встановленні пакету Microsoft Office його додатки можуть пропонувати користувачеві збереження документа у вигляді HTML. Слід зазначити, що документ HTML можна створити і під ДОС, використовуючи будь-який текстовий редактор.
Планування та конспекти | Переглядів: 1839 | Завантажень: 251 | Додав: Администратор | Дата: 13.03.2009 | Коментарі (1)

Мета уроку: дати поняття величини та типів даних, визначити стандартні типи даних, їх опис та набір функцій і операцій .
Теоретичний матеріал
У своїй роботі програміст завжди стикається з таким поняттям, як вели¬чина. Що ж таке величина? З точки зору програмування величини — це дані, що обробляються програмами.
Мова Паскаль інтерпретує дані, як константи або змінні. Як перші, так і другі визначаються ідентифікаторами (іменами), за допомогою яких можна звертатися для одержання відповідних значень.
Константами називаються елементи даних, яким присвоюються зна¬чення в описовій частині програми, й у процесі виконання програми їх змінювати заборонено.
Для визначення констант служить зарезервоване слово const.
Формат опису: Const <  ідентифікатор > = < значення константи >;
Приклад:
Const Max=1000; Vxod='сегмент 5';

Планування та конспекти | Переглядів: 2843 | Завантажень: 374 | Додав: Администратор | Дата: 13.03.2009 | Коментарі (3)

Тема уроку: Системи опрацювання текстів, їх класифікація та основні функції. Завантаження текстового редактора. Інтерфейс текстового редактора. Інформаційний рядок. Режими екрану, використання вікон. Одержання довідок. Переміщення по тексті. Завантаження тексту з зовнішніх носіїв до ОЗП.
Мета уроку: Сформувати знання учнів про Системи опрацювання текстів, їх класифікація та основні функції. Навчити завантажувати текстовий редактор. Розглянути Інтерфейс ТР. Розвивати навики роботи з текстовим редактором. Виховувати свідоме ставлення до інформатики.
Тип уроку: Лекційний (з використання комп’ютера).
Хід уроку:
1.    Організаційна частина.
2.    Пояснення нового матеріалу.
До недавніх пір обробкою текстів займалися в основному професіонали: друкарки, видавці, працівники друкарень. Тепер, завдяки поширенню персональних комп’ютерів підготовка тексту стала доступною практично кожній людині, що має навики користувача ПК. Для роботи з текстовою інформацією розроблене відповідне програмне забезпечення: текстові редактори, текстові процесори, видавничі системи.
Спробуємо розібратися в цих поняттях більш детально:
Текстовий редактор – це програма або модуль, вбудований до іншої програми, що служить для введення, редагування та зберігання текстової інформації.
Ви вже знаєте, що до складу ОС Windows входять ряд прикладних программ, одну з яких ми розглядали в попередній темі (графічний редактор Paint).
Сьогодні ж ми познайомимося з програмами, що призначені для обробки текстової інформації.
Текстовий редактор Блокнот.
Найпростіший текстовий редактор, що надає можливість користувачу працювати лише з неформатованою текстовою інформацією. Неформатована інформація – це текстова інформація, частини якої не можна форматувати, тобто не можна зробити певний фрагмент тексту іншого кольору чи жирнішим і т д.
Запуск текстового редактора Блокнот:
Пуск→Программы→Стандартные→Блокнот

Планування та конспекти | Переглядів: 7415 | Завантажень: 733 | Додав: Администратор | Дата: 12.03.2009 | Коментарі (15)

Дидактичні матеріали з інформатики складаються з самостійних робіт з основних тем програмування. Вони призначені для вивчення інформатики в середніх школах і в інших середніх навчальних закладах.
У посібнику містяться самостійні роботи з основних тем програмування. Роботи призначені для використання на уроках інформатики в середніх навчальних закладах.
Самостійні роботи позначаються буквою Із з відповідним номером. Наприклад С-5 – це п'ята самостійна робота.
Роботи складені незалежно від мови програмування: BASIC, QBASIC, PASCAL, C і інші мови, використовувані в середніх навчальних закладах.
Кожна робота містить два основні завдання і третє додаткове (необов'язкове) завдання. Додаткові завдання є складнішими, ніж основні. Вони призначені для роботи з учнями, виявляють підвищену цікавість до предмету. Їх можна запропонувати таким учням після виконання ними основної роботи нарівні зі всіма учнями класу в час, що залишився.
Самостійні роботи дані в чотирьох варіантах. Варіанти перший і другий простіші, а третій і четвертий складніші. Це дає можливість вчителю здійснювати диференційований підхід в навчанні.
Роботи припускають виконання завдання на комп'ютері, тому, залежно від ступеня підготовки учнів і цілей викладача, можна запропонувати виконати тільки перше завдання на одному уроці, а друге – на другом. Деякі завдання окрім програми вимагають складання блок-схеми алгоритму, тому бажано, щоб спочатку учень склав блок-схему алгоритму і програму на листі паперу, а потім вирішив завдання на комп'ютері.
Планування та конспекти | Переглядів: 2858 | Завантажень: 1122 | Додав: Администратор | Дата: 11.03.2009 | Коментарі (5)

Тема: «Комп’ютерні віруси».
Мета уроку:
•    Ознайомити учнів з поняттям комп’ютерного віруса. Дати означення «вірус». Визначити основні способи зараження комп’ютера вірусом та способом захисту від комп’ютерних вірусів. Познайомити учнів з антивірусними програмами.
•    Розвивати уміння працювати з комп’ютерною технікою, вести конспект.
•    Виховувати інформаційну культуру, уважність, дисциплінованість. Привчати до обережності при роботі з комп’ютером.
Обладнання :
дошка, комп'ютер, антивірусна програма (Антивірус Касперського), якщо можливо дискета з вірусом!.
План уроку:
1.    Організаційний момент.
2.    Актуалізація знань.
Планування та конспекти | Переглядів: 4025 | Завантажень: 717 | Додав: Администратор | Дата: 10.02.2009 | Коментарі (13)

1-10 11-12