Вітаю Вас Гість!
П'ятниця, 03.05.2024, 16:42
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Категорії розділу

Програмне забезпечення [3]
Безкоштовне програмне забезпечення
Планування та конспекти [12]
Планування та конспекти
Нормативні документи [7]
Нормативні документи

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Наша кнопка

Не забудьте розмістити нашу кнопку на Вашому сайті!
Сайт для підтримки вчителів інформатики


Друзі сайту

Сайт Старосалтівської гімназії Kачественный сервер шаринга, Большой выбор пакетов, Предложение для диллеров, Доступные цены http://shara.tv

Пошук

Користувальницький пошук

Наше опитування

Євроінтеграція?
Всього відповіли: 194

Банк ONLINE

Каталог файлов

Головна » Файли » Планування та конспекти

Дидактичні матеріали з інформатики
11.03.2009, 12:21
Дидактичні матеріали з інформатики складаються з самостійних робіт з основних тем програмування. Вони призначені для вивчення інформатики в середніх школах і в інших середніх навчальних закладах.
У посібнику містяться самостійні роботи з основних тем програмування. Роботи призначені для використання на уроках інформатики в середніх навчальних закладах.
Самостійні роботи позначаються буквою Із з відповідним номером. Наприклад С-5 – це п'ята самостійна робота.
Роботи складені незалежно від мови програмування: BASIC, QBASIC, PASCAL, C і інші мови, використовувані в середніх навчальних закладах.
Кожна робота містить два основні завдання і третє додаткове (необов'язкове) завдання. Додаткові завдання є складнішими, ніж основні. Вони призначені для роботи з учнями, виявляють підвищену цікавість до предмету. Їх можна запропонувати таким учням після виконання ними основної роботи нарівні зі всіма учнями класу в час, що залишився.
Самостійні роботи дані в чотирьох варіантах. Варіанти перший і другий простіші, а третій і четвертий складніші. Це дає можливість вчителю здійснювати диференційований підхід в навчанні.
Роботи припускають виконання завдання на комп'ютері, тому, залежно від ступеня підготовки учнів і цілей викладача, можна запропонувати виконати тільки перше завдання на одному уроці, а друге – на другом. Деякі завдання окрім програми вимагають складання блок-схеми алгоритму, тому бажано, щоб спочатку учень склав блок-схему алгоритму і програму на листі паперу, а потім вирішив завдання на комп'ютері.
Категорія: Планування та конспекти | Додав: Администратор
Переглядів: 2863 | Завантажень: 1122 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 4.0/3
Всього коментарів: 5
13.06.2011
5. Ludmila (MILENA) [Материал]
Дякую

03.04.2011
4. Оксана Бевз (Оксана0444) [Материал]
Дякую! Дякую! Дякую!!!!! roll

12.12.2009
3. Viki (viki) [Материал]
biggrin Велике спасибі автору!

28.11.2009
2. Миша [Материал]
!!!!!!!!!!!!!

29.09.2009
1. Jelizaveta (Lizochka) [Материал]
Велике-превелике ДЯКУЮ good

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]